søndag 10. juni 2012

Ny forundringspakkekonkurranse!


Nå er det dags for en ny forundringspakkekonkurranse! Dette er vår måte å takke alle våre tilhengere og kunder for en flott vår! Håper at dere vil følge oss videre ved å klikke "Liker" på vår Facebook-side (https://www.facebook.com/lille.vintage)! 


Forundringspakken vil inneholde varer til en verdi av kr. 1000,-. For å trekke lodd, må du 
skrive en kommentar der du forteller om du har gutt eller jente, og hvilken størrelse barnet/barna bruker. Skriv gjerne navnet ditt/kallenavn/e-postadresse el.l., så det blir lettere for oss å få kontakt med den endelige vinner!
- ønsker du et ekstra lodd, får du dette ved å dele linken med vennene dine på Facebook.
- enda et lodd til får du ved å dele linken på bloggen din. 

Trekningen blir på St.hansaften! Den heldige vinner blir offentliggjort på bloggen og på Facebook. Vi håper du vil bli med!

47 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med! Veldig spennende premie! Vi har ei lita snuppe som strax bruker str 62 :-) håper vi vinner! Min Mail er jenny_kristin_olsen@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Det hadde vært hyggelig:) Liker dere på facebook allerede. Jeg har ei jente på 6 år. Str 122/128 er fint.Moro at det var trekning på st.hans aften for da har jeg vært forlovet i 10 år;) hehe.. :)

    eva@christine.cc

    SvarSlett
  3. Morsom konkurranse og premie som hadde vært morsom å vinne! Tøtta mi bruker str 116, hadde vært stas og vinne kjole siden hu er komen i ein skikkelig kjole-alder! ;-) mitt navn er Marie Og mailen er mariestensletten@gmail.com

    SvarSlett
  4. Vil veldig gjerne være med på trekningen, liker dere på Facebook allerede :) har en gutt på 2 år som straks bruker str 92/98, også venter vi ei lita jente rundt sankthans, termin 28.juni.

    SvarSlett
  5. Blr med denne gangen også jeg:) Gutt på str 86. Delt og likt:) Lill Kaja Ochremenko

    SvarSlett
  6. Moro med konkurranse :) Jenta mi bruker 98/104. Hilsen Ingun Wilsgård (ronesen82@yahoo.no)

    SvarSlett
  7. väntar i spänning :-) jente stl 116 og gutt stl 80 :-)
    emmarefs@gmail.com

    SvarSlett
  8. Så gøy!! Har jente som bruker str 104 og gutt som bruker str 92/98:)

    annikaravnbuchhas@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil være med:)Vi har en gutt Nick Huckeberry på 4 1/2.

    SvarSlett
  10. Vi vil gjerne være med:)
    Vi har en gutt,Nick Huckleberry, 4 1/2 år gammel.

    SvarSlett
  11. Hei :-)♥

    Vil gjerne få være med :)
    Jente str. 92 hadde vært supert ♥♥♥
    Ha en flott uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  12. Hei
    Jeg vil gjerne være med. Har ei jente som bruker 104 og ei som bruker 122.
    Liker og deler.
    catt1983@online.no

    SvarSlett
  13. Hei, jeg vil gjerne være med! Jeg har ei jente som bruker str 110.

    Hilsen Charlotte
    charlotte.andersen29@gmail.com

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med i trekningen! :)

    Alltid spennende å få nyhetsbrev fra Lille Vintage, har kledd opp minsten i flotte klær derfra, og er kjempefornøyd! :)))

    Sprer info om hvor flott nettbutikk det er, og håper flere henger seg på! Minstegutt bruker 116, og er som sin mor glad i farver! :)))

    Mvh Heidi June

    heidi.june.sorheim@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Gutt str 80 :D maritasolbar@gmail.com

    SvarSlett
  16. jente str 92
    ayozturk@gmail.com
    Alltid gøy med trekning :)

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med :-) Jenta mi bruker str 116. Jeg liker dere allerede på facebook, og har lagt ut link på bloggen min :-) Mvh Jorunn Østnor, bjorunn@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er gjerne med! To lodd på meg! :-)
    Jeg har gutt, og han bruker 80 nå.
    linncicilie @ hotmail.com

    Linn Cicilie

    SvarSlett
  19. Jeg vil prøve lykken :) Jente på 2,5 år :) str 92\98 :)
    Linket både på blogg og facebook :)

    Ingrid-Anne Jensen
    slash_ia@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg er med og trekker 2 lodd!
    Har en gutt i str 80/86.
    bkberg71@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Ja takk:-;-).... 2 jenter i str 116/ 122.. Deler og liker! smarti73@online.no

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med. Har 2 jenter i str 80 og 122 og en gutt i str 98 :) liker og deler :) jea_cj83@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med! Har trykket liker:) Har en gutt str 98 og en gutt str 128. Mail beate_tvedt@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Har delt på facebook :-) Ønsker tøy alt i fra 110 til 122 - men fra 98 til 104 går også fint.

    SvarSlett
  25. Fantastisk premie og trekning på min bursdag. Det burde jo bringe lykke :)
    Har en liten knert og trenger oppdatering i garderoben str. 80-86

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  26. Prøver igjen da kommentaren ikke kom opp ;)

    Har en jente på år som bruker 92. og en gutt på 9 mnd som bruker 74 :)

    SvarSlett
  27. kult.jeg fant siden deres for mer en en time siden og likte det veldig godt :) har ie jente som er 26-27 måneder (str 92) og er ekstremt trendy ;))

    azhin@live.no

    SvarSlett
  28. Hallo! Jenta vår bruker størrelse 92 og skal begynne i barnehagen nå til høsten og behøver litt nytt tøy (eller brukt) tøy. Fra Marit Bugge Andersen - størrelse medium.

    SvarSlett
  29. Prøver gjerne lykken med 3 lodd :)
    Har 5 tantebarn og flere venninner med barn, så nesten enhver str er kjærkomment da de alle ville blitt glade for de fine klærne dere har. Liker på FB og har delt både der og på bloggen :))
    http://mopsemamma.blogspot.no/2012/06/lille-vintage.html

    SvarSlett
  30. 3 lodd!Jente str 80.VI skal i bryllup til sommeren så det blir fint å ha flere antrekk for Miss grisunge :D
    linap3@yahoo.com

    SvarSlett
  31. Så spennende :) Jeg har to jenter som bruker 86 og 110 :)

    cathrine_126@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil også gjerne være med! Spennende og morsom konkurranse! Jeg har en stedatter på fire (snart fem) som bruker størrelse 116. :-)

    - Cornelia (ane_cornelia@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med. Har ei jente som bruker str 98. Hilsen Anitra. anitraf@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg vil og være med :) Jeg har ei jente som bruker str 56 akkurat nå - snart 62 og en gutt som bruker str 98 :)

    gerdlima@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Vi gjerne være med denne gangen også! Gutt, størrelse 98 og jente størrelse 110. Gelder meg!

    Hilsen
    bkoreh@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Vil veldig gjerne være med i konkurransen :-)
    Har ei lita jenter som kunne tenkt seg noen nydelig klær i str 92 :-)

    iyellina@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Vil gjerne være med :))
    Har en gutt som bruker str 110 :)
    Hilsen fra
    milla_hoffstroem@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Spennende! har delt på facobook og blogg =)

    Har en gutt som snart begynner med str 80 =)

    malenehi85@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Så fint! Jeg deler på Fb og linker på bloggen! Min sønn er str 110 og min datter 80. Håper vi vinner!

    SvarSlett
  40. Hei, fin dag å trekke premie på:-) Har en jente i str 74, og tvillinger i str. 92 (jente) og 98 (gutt). Her i gården er det så liten synlig forskjell på størrelsen på klærne at det titt og ofte skjer at lillesøster for storesøsknenes klær på seg. Noen ganger også motsatt:-) Hilsen eliskj@hurum.gs.bu.no

    SvarSlett
  41. Hei! Jeg blir gjerne med.....

    Jeg har tre søte små prinsesser i størrelse 92/98, 110/116 og 122/128......

    Krysser fingrer og tær :-)

    Hilsen Torunnstavseng@live.com

    SvarSlett
  42. Hei!
    Jeg vil også bli med i trekningen:)
    Jentene mine er 14mnd og 3 år, og bruker str 86 & 110/116

    SvarSlett
  43. Glemte å skrive mailadr: susanne@akero.no

    SvarSlett
  44. Hei hei
    Vi bli med! Liten snuppe str 74!
    epost lotkje@gmail.com

    :-)

    SvarSlett
  45. Jeg er bestemor til en gutt som begynner å bruke størrelse 80 i disse tider. Synes dere har så mange artige sommerklær, så jeg ønsker meg: Masse sol i sommer, og en forundringspakke med morsomme sol-klær til besta sitt gull!:-)(Gjerne varme klær også, forresten, han bor på helgelandskysten; kanskje greit å være litt realist også;-))
    maritvillmo@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Hei!
    Jeg blir gjerne med!
    Har ei jente som bruker 86-92.
    monikatm@hotmail.no

    SvarSlett
  47. Vi liker sterke farger, defor er denne butikken midt i blinken. Min prinsesse heter Maiken og bruker str.98 i klær. Mail adressa er :margareth0796@hotmail.com

    SvarSlett